15 Şubat 2017 Çarşamba

Hattat İsmail Tülüce,Muhacir,Kütahi

Hattat İsmail TÜLÜCE 1977 Kütahya-Merkez doğumludur. İlk,orta ve lise eğitimini  Kütahya’da tamamlamıştır. 1997 yılında Kocaeli Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi bölümüne girmiştir. 2002 yılında mezun olmuş, aynı yıl Gebze'ye öğretmen olarak atanmıştır. 2009 yılında GESMEK bünyesinde Erol BALCI’dan  Sülüs dersleri almaya başlamıştır.Yazılarında MUHACİR mahlasını kullanır. 2010 yılında Kütahya'ya tayini çıkmış , hat eğitimine Mahmut ŞAHİN’den sülüs dersleri alarak devam etmiştir. Halen Mahmut ŞAHİN’den Sülüs ,Nesih ve Talik derslerine meşk etmektedir.Ketebesinde MUHACİR, mahlasını kullanmaktadır.Kütahya, Eskişehir,Kocaeli,Gaziantep,Adıyaman ve İstanbul’da çeşitli sergilere katılmıştır.

Web adresi : http://www.ismailtuluce.com
Telefon: 5053882577

Eserlerinde bazıları ve anlamları,

1- Hilye-i şerif detay

2-Mahzun olma Allah bizimledir. Tevbe / 40

3-EL-MUHYİ;İhya edip dirilten,canlılara hayat veren. EL-MÜMİT;Yarattığı canlılar için ölümü yaratan,öldüren

4-Rabbim, gerçekten, ben kendi nefsime zulmettim, artık beni bağışla. Kasas/ 16

5-Sen olmasaydın, Sen olmasaydın (Habibim), âlemleri yaratmazdım…

6-"Ey Ebu Eyyub! Sana cennet hazinesi değerinde bir zikir öğreteyim mi?" dedi. Ben de : "Tabi ki Ya Resulallah " dedim. Bunun üzerine : "La havle ve la kuvvete illa billah" zikrini çokça tekrar et! diye buyurdu. Hat:İsmail TÜLÜCE, Tezhip: Sema ONAT.

7-Yanlarında güzel bakışlarını yalnız onlara tahsis etmiş, iri gözlü eşler vardır.
   Onlar, gün yüzü görmemiş yumurta gibi bembeyazdır. Saffat 48/49








2 yorum:

  1. Babaannemin abizi İsmail Sağol eski hattatlarından olup hatları Bursa ulucami ve istanbulda olduğunu biliyorum. Araştırılkasını anzu ederim. Bursalı dır kızı yaşamaktadır.

    YanıtlaSil